אבי החטוף: "צריך לשלם מחיר יקר; לא אנחנו, החמאס"

    המהדורה המרכזית No Comments on אבי החטוף: "צריך לשלם מחיר יקר; לא אנחנו, החמאס"

    צביקה מור, אביו של איתן החטף בעזה, הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "הדרך לשחרור החטופים היא בהפעלת הלחץ על החמאס. כיום מוכנסים מאות משאיות סיוע לחמאס. זה סיוע צבאי לחמאס. צריך להפסיק את זה מיד ובכך תיבחן המנהיגות של נתניהו. אני קורא לכל משפחות החטופים: קחו אחריות על המעשים שלכם. אסור לנו לראות את המציאות דרך העיניים שלנו, אנחנו חייבים לבחון אותה דרך המבט של סינוואר"

    איתן מור, שמוחזק בידי החמאס בעזה צילום: שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
    3:06
    19.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר תקף בחריפות: "הסטרא אחרא מנסה לחבל בהילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צביקה מור, אביו של איתן מור החטוף בעזה, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לדיווחים על עסקת חטופים נוספת בתמורה לעצירת המלחמה: "צריך לשלם מחיר גבוה מאוד עבור שחרור החטופים. אבל לא אנחנו אלא החמאס. סינוואר הפסיק לדבר איתנו כי הורדנו את עצימות הלחימה. אני רואה את זה ככניעה וזה לא בא בחשבון. אלפי לוחמי מילואים מתנגדים גם הם להפסקת המלחמה. גם אנחנו לא מוכנים לקבל כזה דבר. לא עוצרים באמצע. אותה הנהגה צבאית ופוליטית שהביאה אותנו למלחמה הזו צריכה להמשיך עד לניצחון מוחץ. יש לה מנדט מלא לכך".

    לדבריו: "הדרך לשחרור החטופים היא בהפעלת הלחץ על החמאס. כיום מוכנסים מאות משאיות סיוע לחמאס. זה לא סיוע הומניטרי אלא סיוע צבאי לחמאס. צריך להפסיק את זה מיד ובכך תיבחן המנהיגות של נתניהו. אני קורא לכל משפחות החטופים: קחו אחריות על המעשים שלכם. אסור לנו לראות את המציאות דרך העיניים שלנו, אנחנו חייבים לבחון אותה דרך המבט של סינוואר".

    האזינו



    0 תגובות